1. კათედრა აერთიანებს მონათსავე დისციპლინებს:
- -ისტორია;
- -გეოგრაფია;
- -სამოქ./განათლება;
- -ეკონომიკა;
- 1. სიმონიშვილი ლამარა; ტ: 17 31 13
- 2. სიდამონიძე ფიქრია; ტ: 15 55 30
- 3. დვალიშვილი ხათუნა; ტ: 12 03 76
- 4. ჯოჯუა თეა; ტ: 12 08 55
- 5. ხარაშვილი ქეთი; ტ: 15 02 77
გადაწყვეტილების მიღება ხდება ხმების 2/3-ის თანხმობით.
თანაბარი რაოდენობის ხმების შემთხვევაში ბოლო სიტყვა ეკუთვნის კათედრის თავმჯდომარეს.
კათედრა ვალდებულია იზრუნოს საკუთარი ბიბლიოთეკის შექმნაზე;
ბიბლიოთეკაში შედის:
- მოქმედი სახელმძღვანელოების თითო ეგზემპლარი;
- მეთოდური ლიტერატურა;
- საგნობრივი და პერიოდული გამოცემები;
- აუდიოვიზუალური მასალის ფონდი;
- ვიდეოთეკა და სხვ.
მიზნები და ამოცანები
კათედრის მიზანი:
- სწავლება/სწავლის ხარისხის ამაღლება და საგნების სწავლებისადმი წაყენებული მოთხოვნის განხორციელება.
კათედრის ამოცანები:
- ახალი მეთოდების განხილვა-გაზიარება;
- ერ./სასწავლო გეგმის მიხედვით სასწავლო გეგმებისა და კურიკულუმების შედგენა;
- საუკეთესო მასწავლებლის გამოვლენა;
- ურთიერთ- და მოსწავლეთა შეფასების ფორმებსა და ხერხებზე მუშაობა;
- სკოლის თვითშეფასებაში მონაწილეობა;
- სასწ./აღმზრდელობითი პროცესის მონიტორინგი;
- სასწავლო დაწესებულებაში საგნების სწავლებაში არსებული პრობლემების კვლევა და მისი გადაჭრის გზების ძიება;
- მოსწავლეთა კონკურსების, კონფერენციების, ოლიმპიადების ჩატარება;
- პედაგოგთათვის კონკურსების, კონფერენციების, სემინარების მოწყობა;
- სასწ./წლის განმავლობაში (შუაში, ბოლოს) მოსწავლეთა მიღწევების დემონსტრირება (გამოფენები, სპექტაკლები და სხვ;);
- წახალისების ფორმების შექმნა, პრიზების დაწესება;
- ვებგვერდების, სლაიდების, თემატური კატალოგების და სხვ. საჭირო მასალის შექმნა ისტ-ის გამოყენებით;
- საუკეთესო მასწავლებლის გამოცდილების შესწავლა;
- ახალბედა მასწავლებლისათვის დახმარების გაწევა პედაგოგიური დახელოვნების მიზნით;
- თვითგანვითარებასა და სწავლების ინოვაციური მეთოდების შესწავლა-სრულყოფაზე ზრუნვა;
- საჭიროების მიხედვით ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შედგენა;
- სხვა სკოლების გამოცდილების გაზიარება და სხვ;
Комментариев нет:
Отправить комментарий